Bransoletki-mój cały Świat

        Udało się!!! Wreszcie. Hura!!!!
Od kilku miesięcy oprócz pracy nad blogiem, stroną na facebooku https://www.facebook.com/rzastinka nareszcie jest długo wyczekiwany, dopracowywany Sklep Internetowy http://zastinka.pl/.
Jestem mega szczęśliwa z tego co osiągnęłam, bo dla mnie to kolejny stumilowy krok do przodu. Dziś nikt mi nie powie, że nie warto marzyć, bo jednym uchem wpuszczę, a drugim wypuszczę i powiem z uśmiechem na twarzy WARTO!!!! Warto marzyć, dążyć do celu i warto się nie poddawać NIGDY nawet jeśli coś o czym marzymy jest prawie nierealne. Jestem tego DOWODEM!!!
        Choroba zamknęła mnie "w szafie" na długie miesiące. Rok temu przyszywałam koraliki w domowym zaciszu do bluzek w ramach rehabilitacji ręki i tak na "poprawę humoru", żeby mieć coś nowego. Pomiędzy cichym trucicielem depresją schowaną pod wspaniałym uśmiechem na twarzy, moim światem były cztery ściany, piżama i ciepłe skarpety. Moją odskocznią od codzienności setki kilometrów w drodze w Bieszczady, do Nowej Soli, Poznania w poszukiwaniu sposobu na cud diagnozy "co mi wogóle jest". Dlaczego ręka zdrętwiała jak po znieczuleniu u dentysty nie może utrzymać zwykłej szklanki????? Kiedy to minie? Odpowiedzi brak do dziś... Choć nadal nie jestem zdrowa, ręką mogę w końcu ruszać i pracować dzięki wspaniałej Pani neurolog z Poznania, to zostały mi jeszcze jakieś 4 lata rehabilitacji i nadziei, że uszkodzone nerwy kiedyś się choć trochę zregenerują, a ja nie będę już wściekać się gdy setny raz upuszczę pudełko z koralikami wielkości ziarenka ryżu i każdy z osobna trzeba z powrotem pozbierać :-)
        Dziś mam wszystko o czym marzyłam. Rodzinę, która jest wsparciem i pracę, którą kocham ponad wszystko. Niczego bym już nie zmieniła Teraz tylko do przodu pokonując wszystkie trudności z podniesioną głową. Bo wiem, że się da. Bo wierzę, że coś co niemożliwe jeśli tylko w to uwierzymy zawsze jest możliwe!!!!! Bo wiem, że choroba i wszystko czym doświadcza Nas życie i los jest po coś. Bo wierzę, a wiara daje ogromną SIŁĘ!!!!!
         Wklejam zdjęcia swoich początków i tego co mam dziś. Miłego dnia!!!!!










Fot1. Zestaw bransoletek dostępnych w sklepie

Fot2. Moje początki-naszywka do katany

                   
Fot3. Mój pierwszy zestaw bransoletek

Komentarze

Popularne posty