O mnie

Cześć
          Mam na imię Justyna. Po 16 latach pracy w biurze postanowiłam zmienić coś w swoim życiu i zacząć pracować na siebie. Moja decyzja od początku była obciążona mnóstwem problemów z tym związanych, które dzięki mojemu samozaparciu i silnej woli rozwiązywałam jeden po drugim. Choć było niezwykle trudno, nie raz krzyczałam ze złości to dziś z dumą mogę potwierdzić słowa moich koleżanek "Gratulujemy odwagi"!!!
          Moja historia z tworzeniem biżuterii handmade zaczęła się rok temu, kiedy w czasie siedzenia w domu z powodu uszkodzonego nerwu czuciowego w lewej ręce zaczęłam tworzyć broszki i naszywki na ubrania z koralików. Zajęcie to sprawiało, że nie popadłam w depresję jak po raz kolejny stłukłam filiżankę, a moja kawa ponownie wylądowała na podłodze. Wyszywanie stało się ucieczką od bólu, stresu związanego z chorobą, nauką cierpliwości i jednocześnie radością, gdy pomimo wszystkich przeciwności losu po kilku dniach mogłam zobaczyć wspaniałe efekty mojej ciężkiej pracy, a przy tym ćwiczyć rękę i prowadzić domową rehabilitację.
         Początkowo wyszywałam broszki by w późniejszym czasie z koralików powstawały kolejne pomysły na produkty-breloczki, potem bransoletki. Obdarowywałam w formie prezentów na każdą okoliczność swoimi własnoręcznie stworzonymi cudeńkami koleżanki, ciocie, sąsiadki, a one szczerze się zachwycając dodawały mi sił, że to co robię ma sens. W taki oto sposób zrodził się pomysł na własny fanpage na facebooku.
         W najśmielszych snach nie spodziewałam się, że dziś będę w miejscu, do którego zaprowadzi mnie pomysł na siebie, silny charakter i ogromna chęć realizowania własnych marzeń. Moja strona w ciągu roku zyskała ponad 1200 polubień, z których na każde pracowałam samodzielnie, bez organizowania żadnego rodzaju zabaw czy konkursów. Założyłam własną firmę, a na dzień dzisiejszy oprócz sprzedaży internetowej (póki co niestety narazie tylko przez Facebook) biorę udział w różnego rodzaju imprezach masowych i Jarmarkach, gdzie mam okazję zaprezentować osobiście moje produkty marki Żastinka. Zostałam doceniona przez wiele nieznanych mi osób co dało mi siłę i wiarę, że moje starania nie idą na marne. Wraz z nadzieją, że się uda po ponad rocznej walce o zdrowie, tysiącach przebytych kilometrów, kilkudziesięciu badaniach, wielu rehabilitacjach zarówno tych domowych jak i specjalistycznych oraz po konsultacjach z wieloma specjalistami choroba stałą się częścią mnie, mojego życia. Pogodziłam się z nią, nauczyłam się z nią żyć i wierzyć, że jeśli się nie poddam może kiedyś odpuści.
         Zapraszam serdecznie wszystkich do Mojego koralikowego świata tutaj na blogu oraz na Moją stronę https://www.facebook.com/rzastinka :-)  W mojej ofercie dziś oprócz broszek, breloków na każdą okazję można znaleźć bransoletki różnego rodzaju, w zestawach lub osobno, z imionami dzieci, dla dzieci, bransoletki sznurkowe, bransoletki z kamieni naturalnych, biżuterię modułową i wiele innych propozycji.
         Pozdrawiam serdecznie

Komentarze

Popularne posty